8 zgodb iz prvega obdobja, zaradi katerih se bo vaše zdelo kot lahek sprehod

Presenečena ženska na stranišču

Imel sem 16 let (pozno sem začel za zmago!) in sem bil sredi gimnastičnega srečanja. Ves večer me je ubijal spodnji del hrbta in bil sem prepričan, da sem ga izpahnil, ker sem delal preveč hrbtnih vzmeti. Torej, ko sem šla v kopalnico in zagledala rjavkaste lise na spodnjem perilu, sem potrebovala nekaj minut, da sem seštela dva in dva. Končno sem ugotovila, da sem dobila menstruacijo ... in prve krče. Na srečo je bil moj triko temno vijoličen in v javnosti mi ni nič teklo po nogah (to zabavno izkušnjo bi prihranil za poletni tabor!).

Čeprav se menstruacija ne sliši nič drugega kot v trikoju s centimetrom tkanine, ki prikriva mednožje, je v primerjavi z nekaterimi izkušnjami, ki so jih imele druge ženske, bledo. Kar me preseneča pri teh monologih ob prvi menstruaciji, je a) koliko nas je bilo presenečenih in b) koliko nas je mislilo, da zakonito umiramo.

1. Ko govorijo o 'deskanju po škrlatni plimi', ne mislijo dobesedno!

»Nekaj ​​mesecev, preden sem dopolnil 14 let, sem imel nenadno izčrpavajočo bolečino. Tako zelo, da nisem mogla vstati s kavča in na koncu so me starši morali odpeljati k zdravniku. Preden se je končno odločil, da potrebujem ultrazvok, so me testirali na obstrukcijo črevesja, UTI in vnetje slepiča. Še vedno sem imel tako grozne bolečine, da sem komaj vstopil. Že po nekaj sekundah sem ugotovil, da je tehnika vedela, da je nekaj narobe, vendar nam ni hotela ničesar povedati. Potem mi je zdravnik sporočil, da je moja maternica popolnoma polna krvi, ker imam 'nezlubljen deviški kožic'. (Nezlubljen deviški mehur je prirojena motnja, pri kateri imate himen brez odprtine in popolnoma ovira vagino.) Opravil je hiter, a izjemno neprijeten poseg, ki je vključeval skalpel, stremena in nekaj fentanila. In potem je iz mene bruhnilo na tone krvi, ki je poškropila po mizi, tleh in zdravniku. Mislim, da ni pričakoval toliko krvi naenkrat, vendar sem se počutil veliko bolje! Verjetno sem imela tam zgoraj shranjene menstruacije za celo leto. Bonus: moj trebuh se je takoj po tem zmanjšal!« — Jill

2. Menstruacija ali driska? To je legitimno vprašanje.

»Imel sem 13 let in bil je uvodni večer predstave, v kateri sem igral. Ves dan me je bolel trebuh, a mislil sem, da so to samo živci. Toda ko sem šel pred nastopom na stranišče, sem pogledal navzdol in videti je bilo, kot da sem se pokakal v hlače. Vse te rjavkaste stvari so bile v mojem spodnjem perilu; Bil sem užaljen. Nisem vedela, da je lahko menstruacijska kri rjava! Res sem mislil, da bom dobil drisko po spodnjem perilu. Ampak show se mora nadaljevati! Tako sem pospravil toaletni papir in šel na oder. Načrtoval sem že, da bom prenočil pri svoji najboljši prijateljici, zato sem moral poklicati svojo mačeho (ki sem jo naravnost sovražil) in ji reči, da potrebujem, da mi prinese sveže spodnje perilo, ker sem imel 'nesrečo'. da mi pove, da sem dobila menstruacijo. 15 minut kasneje se je pojavila v hiši moje prijateljice z rjavo papirnato vrečko za kosilo, z mojim imenom napisanim na vrečki, polno največjih blazinic doslej. torej. Nerodno. Moji prijatelji so se tedne smejali.” — Jeni

3. Tampon gre … kam ?

»Imela sem 12 let in eno poletje sem bila na dekliškem kampu. Sprva ni bilo preveč travmatično. Šla sem v kahlico in videla kri na svojih nogah in bila sem oook. Vsa ostala dekleta so bila tako navdušena name, da so moj šotor okrasila z vložki in tamponi. Naslednji dan pa smo se odpravljali kopat in tega nisem hotel zamuditi. Tako sem dobila tampon in šla v kahlico. Nihče mi ni nikoli povedal, kako naj ga uporabljam, zato sem ga nekako zataknil v gube, vodoravno, kot hrenovka v žemlji. Ker smo mislili, da je vse kul, smo skočili v vodo. Ko sem prišla nazaj, je tudi moj krvavi tampon plaval v vodi. Vsi so začeli kričati. Potem je šlo nekaj prijateljic, ki so že imele menstruacijo, z menoj nazaj v kopalnico, da bi me poskusile pregovoriti o tem na pravi način. 20 minut kasneje in ko sem se borila z mokrimi kopalkami, sem končno priznala poraz. Zato je moja najboljša prijateljica rekla, da bo prišla in mi pokazala. In jo je. Dobesedno mi je morala pokazati, kje je moja lastna vagina. Za to ni značke za zasluge, vendar vam povem, da bi morala biti!« — Kelly

4. Ampak potem, kako ženske kdaj nosijo ozka krila in hlače?

»Bil sem v 7. razredu športne vzgoje, mesec pred 12. letom, in opazil sem nekaj krvi, ko sem se šel preobleči. Na srečo ni bilo veliko toka in tisti dan sem imela dolgo črno krilo. Ko pa sem prišla domov in povedala mami, je bil njen odgovor: »Oh, draga, zato si bila zadnje čase tako mala psica!« Uporabila je super velike generične vložke, ki so bili v bistvu plenice, tako da sem jih tudi jaz dobil . (Nikoli nisva razpravljali o tamponih, ne vem zakaj.) Kot da hoja naokrog z ogromnim vložkom ne bi bilo dovolj slabo, se nisem zavedala, da jih lahko nehaš uporabljati – mislila sem, da ko enkrat 'postaneš ženska' samo moral sem jih nositi vsak dan za vedno! Torej 10 dni kasneje, ko sem mamo prosila za več vložkov, je rekla: 'O moj bog, ali še vedno krvaviš?' Povedal sem ji, da nisem, in obema sva odleglo.” — Lyndsey

5. Kako je velikonočna večerja postala več kot le figurativna kri.

»Vsako velikonočno nedeljo smo imeli veliko družinsko srečanje, mislim, da se je 40-50 ljudi, vključno z 2. in 3. bratrancem, stisnilo v majhno hišo. Ko sem bil star 10 let, sem šel na stranišče in takoj sem vedel, kaj se je zgodilo. Ampak svoje mame nisem mogel oddaljiti od vseh drugih, da bi ji zasebno povedal. Tako sem moral 12 ur preživeti samo s toaletnim papirjem v spodnjem perilu, ko sem končno dobil priložnost, da ji povem zasebno. Seveda sem ji rekel, naj nikomur ne pove. Takoj naslednje jutro sem se zbudila in prva stvar, ki mi jo vsi rečejo, je: 'Čestitam, ker sem postala ženska!' Umrla sem.” — Jenny

6. Glavno (ha!) pravilo menstruacije: Če so bela oblačila, bo tudi kri.

»Ko sem dobila menstruacijo, sem bila stara 11 let in sem zunaj igrala softball, oblečena v bele in črne kratke hlače. Seveda sem krvavel na belem delu! Na zadnjici sem imel ogromen madež in tega ni bilo mogoče skriti. Zato sem improviziral s toaletnim papirjem, dokler nisem prišel domov in pokazal babici. Mislila je, da sem v marmeladi in nisem vedela, kaj je to.« — Jana

7. En primer, ko res nočeš biti kot Francozinje.

»Imel sem 11 let in sem bil na svojem prvem potovanju po Evropi. V želodcu se mi je začelo stiskati, vendar sem mislila, da je to samo časovni zamik ali nekaj, kar sem pojedla. Potem pa se je pojavila moja menstruacija, ko sem bivala v očarljivi nočitvi z zajtrkom v Normandiji v Franciji. Naj vam povem, da takrat Evropejci niso razumeli koncepta vpojnih vložkov in to, da sem vsak večer oprala oblačila v umivalniku, ni bilo piknik. Preostanek počitnic sem preživel s puloverjem, zavezanim okoli pasu.” — Diana

8. Medvedi lahko zavohajo kri, kajne?

»Stari smo bili 12 let in bili smo na potovanju iz pekla – 17 dni, 4000 milj od Houstona do Yellowstona in nazaj – stisnjeni v Suburbanu. Borili smo se že proti skalnim zdrsom, ki so odtrgali odbijač popolnoma novega avtomobila mojih staršev, izgubili rezervacije v Yellowstonu, naš turistični avtobus se je pokvaril v zaledju, mamo sem pomotoma opekel, ko sem splaknil stranišče, ko je bila pod tušem, in dva dni kasneje je moja sestra padla s kolesom in morala dobiti 12 šivov v smučarski kliniki v Skalnem gorovju. Ko pa smo se nastanili v edinem mestu v Yellowstonu, kjer nismo izgubili rezervacij, sem nedolžno odšel na stranišče in presenečen! Zgrabila me je panika. Kot, popolnoma sem izgubil razum, prepričan, da bom umrl. Mama me je poskušala pomiriti, medtem ko je oče odšel v hotelsko trgovino s spominki. Vrnil se je z najdebelejšimi, najbolj gromozansko grozljivimi vložki, kar ste jih kdaj videli v življenju, in tamponi. Še bolj sem jokala. Moja mama ni vedela, kako uporabljati blazinice, ker jih ni uporabljala, odkar so prišli z lastnim pasom. Več joka. Tako sem preživel preostanek potovanja izmenjujoč med vložki, zaradi katerih sem se počutil, kot da nosim plenico in hlačne vložke in poplavljam. Na koncu sem umazal svoje nove boksarice za spominke in se nisem hotel več podati na Yellowstonske pustolovščine, ker sem bil prepričan, da medvedi vohajo kri in me bodo pojedli. Moj oče je moral odpovedati potovanje z balonom in potovanje po divjih vodah, ki ga je rezerviral. 20 let kasneje sem še vedno tako žalosten zaradi tega.« — Meghan